Geodetické práce - Ing. Jan Koukl
1

Reference

Zde najdete rozsáhlý přehled akcí, na kterých jsem zanechal své stopy.

Praha - Letňany - most přes průmyslový polokruh

Praha - Letňany - most přes průmyslový polokruh

 01.03.2011
Most je součástí mimoúrovňové křižovatky Cínovecká – Veselská – Kbelská na severu Prahy. Realizace - 03/2011 - 04/2012 Rozsah prací - kompletní geodetické práce

Beroun - Na ptáku

Beroun - Na ptáku

 01.09.2010
Výstavba lávky pro pěší a cyklisty, přes řeku Berounka. Jde o visutou ocelovou konstrukci se závěsným systémem z tyčových prvků. Lávka má rozpětí polí 31,2 m + 62,4 m + 31,2 m

Most přes Rokytnou, obchvat Moravských Budějovic

Most přes Rokytnou, obchvat Moravských Budějovic

 01.06.2009
Most je součástí obchvatu Moravských Budějovic na silnici I/38. Délkou 470 m je nejdelší mostní stavbou na obchvatu a překračuje udolí říčky Rokytné (záplavové území), trať ČD

Silniční okruh kolem Prahy - úsek 514

Silniční okruh kolem Prahy - úsek 514

 01.08.2007
Trasa této části pražského okruhu navazuje na úsek 513 v km 9,687, kde končí most přes Vltavu na levém břehu. Na tento most navazuje mostní estakáda, která překlenuje celé údolí B

Rekonstrukce mostu Malonty u Radčic

Rekonstrukce mostu Malonty u Radčic

 01.11.2003
Obnova mostu ev. č. 158-006 u Radčic v okrese Český Krumlov po povodních. Realizace - 11/2003 - 07/2004 Rozsah prací - kompletní geodetické práce

D8 - 0807/II - úsek Petrovice - státní hranice

D8 - 0807/II - úsek Petrovice - státní hranice

 01.09.2003
Součástí stavby je trasa dálnice o délce 4650 m (km 87,259 - 92,208), přeložka silnice III/2487, 2 polních cest, 2 služební sjezdy a oplocení dálnice. Povrch vozovky je asfaltový. Bylo

Rekonstrukce Lahovického mostu

Rekonstrukce Lahovického mostu

 01.06.2002
Lahovický most je součástí jedné z nejfrekventovanějších výjezdových pražských komunikací směrem na Dobříš, Strakonice a Vimperk. Cílem rekonstrukce bylo zvýšení kapacity mostu

Tokai Rika Lovosice

Tokai Rika Lovosice

 01.03.2002
Kompletní geodetické práce pro výstavbu halu firmy Tokai Rika.

Rekonstrukce mostu X 663 - Estakáda Prosek

Rekonstrukce mostu X 663 - Estakáda Prosek

 01.01.2002
Prosecká estakáda je hlavním přivaděčem dopravy mezi centrem a Prahou 8, 9 a 14. Tato komunikace byla uvedena do provozu na jaře roku 1967. Vzhledem k velmi špatnému stavu bylo Magistráte

Epce Slaný

Epce Slaný

 01.11.2001
Kompletní geodetické práce pro výstavbu halu firmy Epce. Realizováno 11/2001 - 06/2002.