Geodetické práce - Ing. Jan Koukl
1

Reference

Zde najdete rozsáhlý přehled akcí, na kterých jsem zanechal své stopy.

Rekonstrukce kolejí vozovny Motol

Rekonstrukce kolejí vozovny Motol

 01.02.2012
Rekonstrukce tramvajových lodí ve vozovně Motol, za účelem zvýšení jejich únosnosti. Realizováno 02/2012 - 05/2012.

Praha - Letňany - most přes průmyslový polokruh

Praha - Letňany - most přes průmyslový polokruh

 01.03.2011
Most je součástí mimoúrovňové křižovatky Cínovecká – Veselská – Kbelská na severu Prahy. Realizace - 03/2011 - 04/2012 Rozsah prací - kompletní geodetické práce

Beroun - Na ptáku

Beroun - Na ptáku

 01.09.2010
Výstavba lávky pro pěší a cyklisty, přes řeku Berounka. Jde o visutou ocelovou konstrukci se závěsným systémem z tyčových prvků. Lávka má rozpětí polí 31,2 m + 62,4 m + 31,2 m

Most přes Rokytnou, obchvat Moravských Budějovic

Most přes Rokytnou, obchvat Moravských Budějovic

 01.06.2009
Most je součástí obchvatu Moravských Budějovic na silnici I/38. Délkou 470 m je nejdelší mostní stavbou na obchvatu a překračuje udolí říčky Rokytné (záplavové území), trať ČD

Silniční okruh kolem Prahy - úsek 514

Silniční okruh kolem Prahy - úsek 514

 01.08.2007
Trasa této části pražského okruhu navazuje na úsek 513 v km 9,687, kde končí most přes Vltavu na levém břehu. Na tento most navazuje mostní estakáda, která překlenuje celé údolí B

Rekonstrukce mostu Malonty u Radčic

Rekonstrukce mostu Malonty u Radčic

 01.11.2003
Obnova mostu ev. č. 158-006 u Radčic v okrese Český Krumlov po povodních. Realizace - 11/2003 - 07/2004 Rozsah prací - kompletní geodetické práce

D8 - 0807/II - úsek Petrovice - státní hranice

D8 - 0807/II - úsek Petrovice - státní hranice

 01.09.2003
Součástí stavby je trasa dálnice o délce 4650 m (km 87,259 - 92,208), přeložka silnice III/2487, 2 polních cest, 2 služební sjezdy a oplocení dálnice. Povrch vozovky je asfaltový. Bylo

Rekonstrukce Lahovického mostu

Rekonstrukce Lahovického mostu

 01.06.2002
Lahovický most je součástí jedné z nejfrekventovanějších výjezdových pražských komunikací směrem na Dobříš, Strakonice a Vimperk. Cílem rekonstrukce bylo zvýšení kapacity mostu

Tokai Rika Lovosice

Tokai Rika Lovosice

 01.03.2002
Kompletní geodetické práce pro výstavbu halu firmy Tokai Rika.

Rekonstrukce mostu X 663 - Estakáda Prosek

Rekonstrukce mostu X 663 - Estakáda Prosek

 01.01.2002
Prosecká estakáda je hlavním přivaděčem dopravy mezi centrem a Prahou 8, 9 a 14. Tato komunikace byla uvedena do provozu na jaře roku 1967. Vzhledem k velmi špatnému stavu bylo Magistráte